petani moden penternak jaya

makluman.

abanglong telah dianugerahkan anu gerah  watikah penternak moden berjaya selepas PRU12

disebabkan tekan tekan tikus tanpa disedari dan diperhati, maka secara tiba tiba laptop ini menjadi seperti komputer 286 dulu (tau tak 286,386,486, pentium…. neh??? )

dan sahlah abanglong adalah telah menjadi penternak virus yang sungguh berhemah

maka telah diformatkan akan keras cakera itu -hardisk

maka dengan itu hilan lah segala buku tanda abanglong – bookmark

maka segala alamat laman laman blog saudara saudari sahabat sahabat

alam maya semuanya telah ilang….

maka abanglong memohon maap

dan

maka nya abanglong memohon saudara saudari sahabat sakelian agar dapat memberi alamat alamat itu tersebut (poskod tidak diperlukan- hanya alamat web sahaja diterima)

maka tinggalkanlah jejak anda di ruangan komen atau kalau agak malu, emailkan kepada abeylong@gmail.com

maka abanglong ucapkan jutaan terima kasih yer.

maka sekian terima kasih.

 

11 Responses to “petani moden penternak jaya”

  1. bukan takat blog address, dgn hp no and alamat rumah pun i bley bagi.😛

  2. aik.. camne jadi cam tu? hmmm.. tikus tu ada virus tak?😀

  3. sian abglong.. mcm mcm la. virus lak menyerang.
    abg long sihat ke?

  4. darl penah mengalami nasib yang sama tapi yang diformat tu PDA. langsung hilang semua contact no. sangat ampes rasanya masa tu…

  5. aduh …. virus ?

    pahni, tekae molek mouse sambil mata tengok molek gapo dio hok duk klik klik tu :op

    :o) bye abe long … jangae stress, buat kopi o ais cicah biskuuuuuut :o) hehehe

  6. abanglong Says:

    shai – mekasih

    neeza – hahaha mungkin gak ler

    tun – abglong sihat walafiat, mekasih

  7. abanglong Says:

    darling – sib baik all my contacts numbers,phone etc tersimpan dlm PDA, boleh sync balik. klu tidak.. domam!

    syana – meh join minum kopi ngan sekkut tawa hehehehe

  8. hehehe… kecian! i pun pernaj jadi mcm gitu…. tp hp… ilang segala maklumat n number kengkawan… tension time tu…

  9. abanglong Says:

    farzilah – moral of story, jangan menternak! hehehehe

  10. skrang ni musim virus….komputer kakwan ni pun ade…duk meilau je…suruh kita tekan dia…silap je …terus zap..ilang….. ni pun anti virus dia dah telah..

  11. abanglong Says:

    yglerni – format jer hdd tu.. thats the best way

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: