AF6 vs ASTRO

Now musim AF.. demam AF dan juga musim hujan. Tau ler bila time hujan, astro yg kita bayar puluhan ringgit permonth tu jadi biol… keluar kotak kotak.Worst case… blue screen of death. pastu ada satu kotak kuning… not in service.

Ni petua -> power off for a few second and then on balik..

source — > my son.

realibility-> i think boleh laaa

cuba cuba lah… let me know the result.

 .

.

.

.

.

.

klu jadi apa2 abglong tak bertanggungjawab deh!

11 Responses to “AF6 vs ASTRO”

  1. saya pun penah buat mcm tu..btw anak banglong genius..mcm mak dia la…hehehe

  2. Farzilah Says:

    emmm… mmg berkesan. i pun wat cam gitu gak… pandai anak abglong… like the mother! hehehe

  3. Sib baik la tak de Astro … kan.

  4. abanglong Says:

    waliz – ikut mak dia🙂 hehehehe

    farzilah – wah… lagi satu afundi utk maklong neh

    mm – takper… tunggu the coming telekom IP tv

  5. sini takde astro……… uuuwwwaaaaaaa!!!!!

  6. abanglong Says:

    neeza – ehhh kat sana nampai sat dish dia besar bagak…. siaran apa lak??

  7. mmg astro slalu prob la… kekdg rasa nak campak decoder tu hehehe…
    tp itu gak la caranya… off dulu, beberapa saat kemudian on balik…

  8. Farzilah Says:

    AFUNDI maklong!

  9. abanglong Says:

    meera – itu ler bila monopoli. but wait for the coming telekom IPtv !

    farzilah – amboooooiii hehehehehe

  10. im so lucky tak akan ada masalah kotak2 tu… sebab… i tak ada astro… hehehe

  11. abanglong Says:

    shai – astro.. takder takper. tapi tunggu IPtv nanti!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: