kepala – bontot

balik terawih – then dengar

….kepala – bontot

………..kepala – bontot

….kepala – bontot

……………………kepala – bontot

……………kepala – bontot

……….kepala – bontot

…………………………kepala – bontot

oow rupanya si kakak dok ajar ella pajilla tulis nombor  lapan !

19 Responses to “kepala – bontot”

  1. hahhahaha bikin saspen jer :))

  2. Golddiamond Says:

    Tergelak giler. Tq for ceriakan my morning with this lawak. Ohhh.. ipar-iparku.. hehehehehehe

  3. baru perasa ada tulisan nihonggo kat atas tu….tambah je sikit lagi 長男 (maksudnya lelaki sulong aka abg long)…

  4. baru perasan ada tulisan nihonggo kat atas tu….tambah je sikit lagi 長男 (maksudnya lelaki sulong aka abg long)…

  5. hehehehe

    saspender bulan2 puasa nih!
    ish ish ish!

    heheheeh

  6. lorrrr… ingatkan apa tadi…

  7. hahahaha !!!
    sabau jek laa …..
    ingatkan ape laa tadi …

  8. siot jek…hape lah aku igt…otak haku blue sikit…krkrkrkrkr…

  9. gee – naper suspen ??? miahahahahahaha

  10. gold – huhuhu mekasiiih. bank officer kem salam tau! hehe

  11. nash – hehehehe…. tu pun guna translation widget tu

  12. nurul – adakah no lapan membuat anda suspender? hahahahaha

  13. farzilah – kelas budak budak tadika laaa tu🙂

  14. lily – no lapan… kepala bulat kecik; bontot dia bulat besar ! muahahahahaha

  15. emma – ngeh ngeh ngeh….

  16. rasanya dulu neeza sebut kepala bontot ni kalau tak tahan nak yak yak.. bila sebut gitu.. nanti t*** tu akan naik ke kepala.. sape yang ajar pun tak tahu laaa… hahaha!!!

  17. neeza – hahahaha.. ajaran songsang tu

  18. 妻の姉妹の娘

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: