16 september

simple sahur

talking talking zero with wife and kids (cakap kosong)

solat subuh.

a glance at wristwatch…

sept 16.

hermmmmm…. i wonders what would happen today!

13 Responses to “16 september”

  1. 16 sept…
    suasana masih kelihatan tenang dan aman pada pukul 8pg…
    ahaks…
    jgn depa buat road block sana sini sudah…
    nnti ade lagi polis kene kaput menggunakan remote radio…
    =]

  2. ha ahlah.. mlm td mcm tak berapa nyenyak tido.. asik terbangun jer.. tah apa berlaku kat tanah Melayu tercinta ni gaknya ek?

  3. biasa jer…. cuma pagi ni hujan renyai2 kat alor gajah…. rahmat!

  4. smlm, sembang dengan kwn, she was so patriotic…
    dia diam je selama ini.
    dan selalu kena dengan remarks racism tak berenti2
    dan satu hari, dia bersuara!
    “walau macam mana pun teruknya Malaysia ni jadi satu hari nanti, saya akan tetap di sini. dan kalau diminta mempertahankan negara ini satu hari nanti, saya akan tetap pertahankan jugak”
    saya sangat terkejut sbb dia jarang2 bersuara!
    ish!
    tempat jatuh lagi kan dikenang…
    inikan pulang tempat bermain!

    so, apa2 jadi pun, kita tetap di sini… melihat dan mendengar.
    semoga yang terbaik terjadi dan kalau yang terburuk pun, Tuhan janjikan rahmatNya di sebalik! rite?
    hehehhehhe

  5. Insyaallah ,

    tak dok huru haro

    pagi tadi , kelih helikopter terbae rendoh , area shah alae …

  6. nothing……… false alarm… Zzzzzzz

  7. fr – hahahaha gud idea…🙂

  8. gee – nampak cam takde apa2 pun… ishhh.

  9. abglong, wats with 16sept? Sori ketinggalan keretapi.. Yg pentg my 16sept stands for ‘hari ulang tahun angkatan tentera malaysia’. So bz sket mengucapkn slamat hari ATM to our perajurit2 yg berjuang mpertahankan negara!
    P/s: Alfatihah for perwira negara yg tkorban dlm mpertahankan malaysia tcinta! Amin.

  10. julia dok mana? amerika??? ISS??? hehehehhe

  11. julia – hehehehe. your hubby got new boss maaah. wakakaka.

  12. Apa cerita ni, Abalong? Aiseyyy. I oso wonder maaahh.

  13. mem – entahlah – gempaq jer la kot

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: