kenapa aku takmo jadi cikgu

satu ketika dulu…

kelas ilmu hisab (aka matematik sekarang neh)

cikgu – fuad, 3 tambah 4 berapa ?

fuad – 7 cikgu… (selepas mengira ngira di jarinya)

cikgu – rashid, 5 tambah 1 berapa ?

rashid menghitung jari jari kecilnya.. 5 sebelah kiri dan 1 sebelah kanan dan menjawab.. 6 cikgu

cikgu – kamu nak kira dengan jari boleh… tapi sembunyikan tangan kamu….. dengan nada yang tinggi

Najib.. 5 tambah 5 berapa

Najib….akur dengan perintah cikgu; masukkan tangan dalam poket seluar dan mengira

11 cikgu !!!!

29 Responses to “kenapa aku takmo jadi cikgu”

  1. hahahahhaha tergelak pagi2 ni abg long ni.. lol!!!

  2. en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k

  3. err..tak paham.nape 11

  4. lucah betul abglong ni… huhuhu

  5. kuang kuang kuang

    mana dtg satu lagi jari tu ???

  6. Jari Yang ke 11 tu ..is the special one..I Like.. wakaka

  7. hahahaahah!

    seriusly hilang ngantuk!
    wa caya lu!

  8. wahahahaha…. terlebih bilang sbb ada satu lagi dalam seluar🙂

  9. gelak guling2… hahahaha…

  10. jadi che’gu shaari mcm filem masam2 manis tu ok kot abg long…hahaha

  11. gee – hehehehehehe. matematik maaa

  12. en me – sama sama. salah silap harap diampuni🙂

  13. suw – hehehe. one day u akan paham.miahahahaha

  14. farzilah – takde lucah… matematik laa hehehehe

  15. Pb – hehehehe. moral of story; sila pakai sarang burung huhuhu

  16. nurul – huhuhu.

  17. osh – tepat dan jitu muahahahahaha

  18. areps – huhu. ilangkan stress heh🙂

  19. uncle – hehehe.lama tak nampak🙂 sumer sihat ??

  20. haha pandai anak murid cikgu

  21. jari dia ade 11 lerrrrrr.kan dd kn? heeeee

  22. abanglong Says:

    azam – keh keh keh…. bila besar boleh memimpin dunia harapnya

  23. abanglong Says:

    riena – hahahahaha… donno.

  24. hahahahahahahahahahahhaha!

  25. abanglong Says:

    hummy – ngehngehngeh

  26. kah..kah..! ada2 jek…

  27. putu – hehehehehehehe

  28. haha…
    mebbe yg tgh2 dalam sluar tuh sbesar jari kelingking dye jewr kot…
    so tersalah kire….
    ahaks….

  29. haha…so funny lah you !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: