estro

hari ni, balik awal dari office. penat.

sampai umah – the arnab no 2 sounds

papa astro dah kena potong

alamak… lupa nak bayar (normally i paid every 2 or 3 months skali – lepas dapat warning ehehehe )

dan terus disambung secara langsung tanpa henti oleh ella pajilaa

tu la papa, kerja asyik balik lambat jer.estro pon dah kena potong.camana kiter nak tengok celia.. dekat spital ari tu bilik kiter ada tv tapi tv3 ajer tak best takder rimot estro..mama kan masa tu dia asyik cakap cakap jer dengan misi.

hehehe – confirm… ella pajilla dah sihat sepenuhnya

7 Responses to “estro”

  1. syukur ella pajilla dah sihat ….

    bila diam tu , rindu pulak

  2. Alhamdulillah… hati tak senang kan kalau anak sakit..

  3. alhamdulillah sbb ella dah sihat…bukan sbb astro kena potong….hehe

  4. hazelsyd Says:

    hehehehe ciaaann ella tak dapat tgk celia hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: