bunuh diri kerana cinta ?

masa stop for some refreshments on the way back, terbaca metro; about one guy in terengganu. nak bunuh diri dek kekasih nya mintak break.
wah, sungguh tragis
tapi.. that guy kena tangkap polis atas some kesalahan…
.
.
.
hehe
he is about 17 years of age rasanya.
well… for the rest of your life u will regret those things you did la dik !
mungkin nampak macho tapi hancur sebenarnya.. sedialah untuk kena kutuk.
.
.
coz you would never believe what true love really could do those magics to your life….

trust me on that !

12 Responses to “bunuh diri kerana cinta ?”

  1. acik oren Says:

    alaa jenis mamat leleh laa ni
    hahaha
    belajo pun tak abis lagi
    soh dia ngorat acik oren je laa
    kehekhe

  2. serinditrimba Says:

    that mamat memang hati kuntum la… apa dia ingat kalau dia mati, awek dia tak akan kawin ngan orang lain sebab menyesal??? No la.. silap hari bulan hari ni kena kebumi esok dah ada pengganti.

  3. rozbud27 Says:

    hiissshh .. bebudak sekarang. ni mesti terlampau banyak tengok tv novella .. adoi .. tears from the male species can be heartwarming and romantic sometimes … but like this .. memang baik bagi sepak, seipak dan terajang.

    bercinta konon .. nak korban diri konon .. piiiiiiraaaahhhh .

    • abanglong Says:

      roz – tu la kan. buat malu orang ggannu jer. dah ler kena tangkap, kena cuci ngan abang polis kaw kaw la tu. dah tu, kena kutuk ngan gang gang seumur hidup nanti…huhuhuhuhu

  4. fndrocka Says:

    “you would never believe what true love really could do those magics to your life…”..perghh ayat org berpengalaman tu..putus cinta gi lah buat aktiviti lasak ke..karaoke ke..cubaan mbunuh diri dah ketinggalan zaman dan cetek pemikiran beliau.manja sngat kut..17 tahun kan masih baru nak bljar2 bfikir..

  5. biasa laaa… cinta kn buta

  6. assalamualaikum…subhanallah…apa nak jadi dengan anak muda remaja melayu sekarang..yang perempuan rela serah dara kepada lelaki..yang lelaki pula sanggup bunuh diri jika ditimggalkan kekasih..dalam islam tiada istilah cinta itu buta…sedarlah kaum melayu menuju kearah kehancuran..suatu hari nanti pasti tiada lagi kaum melayu..buang bayii…satu kes lagi…buat nak kahwin,bertanggungjawab x nak…jangan la bunuh bayi korang tu..bagi je kat jabatan kebajikan…ana pun nak bela anak korang…satu ibadat jaga anak yatim..yang patut adalah korang semua ibubapa x bertanggungjawab..

  7. Ish Ish Ish. . .musna lah dunia ne

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: