iklan dan perempuan

hari ahad

juga hari bekerja😦

tengok iklan ni..terpampang

iklan

10 Responses to “iklan dan perempuan”

  1. hmm..
    trying myself to think positively..
    hahaha..
    maybe en.azhar ni adalah tuan rumah sewa yang hanya nak cari tenant perempuan sajork sebab tau sifat semulajadi mereka yang rajin berkemas (agaknye la kan!!)

  2. acik oren Says:

    heheh betul tu
    sebab masa nak cari umah sewa dulu pun cam gitu
    tuan umah adelah lelaki..so tipon dia sebab dia nak pempuan je duduk umah tu
    sebab lelaki duduk tak jaga umah dia dengan elok ( konon nya laa kan)
    patut dia bubuh lebih skit
    bekerja tetap, cun, pakai skirt, etc etc kompem leh pikir benda lain

    hahaha

    • abanglong Says:

      oren – bekerja tetap.. cun.. pakai skirt…
      ermmmmmmmmmmmmmmmmmmm nak no tipon abanglong ??????

  3. hmm, azhar tuh bukan nama betul abg long kan?
    wakakakakaka…

  4. ye la.. pompuan duduk, bilik cantik sikit.. banyak hiasan.. lelaki duduk, bilik busuk, bau rokok😛

  5. hahahha….en azhar mencari penyewa perempuan saje…
    macam2 boleh di intepretkan…😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: