kisah cinta aku

masa kecik senjata ku satu..

sudu !

masuk dapur

bukak tin milo

ratah milo

perghhh sedappp

kalau dia lemau lemau sikit

laaagi best

.

.

pastu kena marah ngan mak

milo kan mahal

muahaha.

.

.

milo – cinta ku masa kecik

22 Responses to “kisah cinta aku”

  1. kalu poo-poo nanti colour pun gelap mcm milo😐 hehe

  2. kah kah ….sgu’per la pulok

    tapi , aktiviti tu sekarang diwarisi ko anok anok daro pulok

    pB skali skalo , still curi curi makae milo maso buak air ko anok anok

    hi hi hi

  3. missjat Says:

    selain milo, horlick pun sodap

  4. abglong, cube try lak milo+susu+masuk dlm freezer= tada…..sodap!

  5. cinta pertama ni macam cinta terhalang juga lebih kurang. antara dua darjat gitu.

  6. Golddiamond Says:

    ni kalau ada rancangan pertandingan “kisah anda dan milo”, konpom menang.. hehehehe

    kabare wak…

  7. haha…needa pon suka ratah milo cam tuh jerr….sedappp…

  8. abanglong! abanglong!
    same!! same!! same!! same!! hehehe
    lagi best kalo biar lemau kan?
    sebab da keras sket, nnt jadi macam coklat.. uhh bestnye (^_^)v

    • abanglong Says:

      khairie – sangat la besst kan. time dulu dulu coklat coklat ni kira macam makhluk asing aaaa… susah nak dapat.

  9. acik oren Says:

    ratah milo kang berak “kueh” keras
    leh sembelit

  10. acik oren Says:

    jadi manis laa
    oren kan sedap
    :p

  11. Haa, kecik-kecik saya miskin, nak beli milo pun tak mampu. Jadi selalu makan biskut keras ngan susu pekat manis, sedappppp. Cuba lah..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: