giant !

was in melaka for a business meeting

bought a donut for lunch at 3 pm

located near the oil refinery/storage near tangga batu

donut

damn big !

damn thick !

way bigger than my palms.

lembut roti dia !

.

its just lima puluh sen !

16 Responses to “giant !”

  1. Lavender Says:

    50 sen tapi kalori dia tak ingat hehe

  2. murah tu.. ada untung tapi sikit la.. pahala banyak dia dapat..
    errr… melayu ke yang jual😀

  3. samah jah ????

    mughoh tuuuu

  4. serinditrimba Says:

    Ha ha..
    Abang long, saya berada disitu sebab saya bekerja di melaka dan saya beli rumah di area itu.. he he he

  5. besornya… mcm tayar troli

  6. acik oren Says:

    kirim 2 ketul

    • abanglong Says:

      oren – boleh. harga donut lima posen. toll pegi balik duaploh empat hinggit minyak tiga ploh hinggit. so dua ketul hanya ringgit mesia lima ploh lima hinggit tunai

  7. i yg dok melaka ni pun tak penah jumpa donut sebesau tu…murah lak tu

  8. lor..abg long.. kat kpg kerinchi ader jual donat nih.. siap masak kat situ lagi..

  9. abglong.. beli kat mana tu? tangga batu? alahai jauh ler plak nak cari dari alor gajah nie….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: