the verdict

wow… they got a superb plush office

fancy meeting room

hi tech

cozy setting

and a very cute receptionist.

.

.

the busy boss allocate 30 minutes for the presentation

as she had to attend another one.

.

.

yada yada yada

bla bla bla

ding dong ding dong

.

.

she is happy with the concept

she is impressed with the answers of her sarcastic questions

i kid u not – her technicall skill is superb.

.

.

we technically got the project.

two unit for trial purpose.

they need it BEFORE hari raya.

– tarawih kat ofis laa nampaknya.

.

and if its okay, there would be a bulk orders

from both operators.

.

.

Alhamdulillah.

terima kasih atas doa anda semua.

.

as i was driving back to office

am wondering

and am scared.

.

.

can we do that !

zillions of factors to be considered.

how to start…

.

.

sampai office

mute the phone

and tido

almost two hours.

then write this entry

……………………………..aku nak balik. masak ikan masin with nenas sure best ni!!!!

17 Responses to “the verdict”

  1. i’Allah abanglong..
    goodluck for the project! (^_^)v

  2. aku_sempoi Says:

    aku lama ikuti blog kau. dan aku rasa kau semakin hari semakin berlagak dengan bisnes kau. apa kau ingat kau hebat ? brader… lain orang lagi hebat daa.kalau juta juta nak berlagak; boleh gak aku paham. tapi ni baru kecik. kalau dah juta juta aku tak tau lah apa nak jadi. toksah nak canang kat seluruh alam la. apa kau ingat kau terrer sangat ka nak reka benda benda tu semua ? cilok kat internet kot kah kah kah.
    insaf la oi!

  3. acik oren Says:

    alahai kat sini pun ade org suke kutuk kutuk ke..huhu

    gud luck abg long

    yada yada

    bila nak boleh tebus adiah ni??

    pose pun nak dekat…kakahkaha

  4. Tahniah abg long..!!

  5. salam

    tahniah …
    Allah sentiasa bersama orang yang berusaha …

    sapo hok nok masok tu …
    papa arnab ko , mak arnab ???

    aiksss…
    terkejut baca komen ‘aku_sempoi’ tu ….

  6. congrats…!
    and good luck!

  7. serindit rimba Says:

    Alhamdulillah… insyaAllah.. boleh…

  8. tahniah abg long… hope you get everything masa bulan yg penuh berkat ini

  9. minat kat abglong agaknya si ‘aku sempoi’ tu… tu yang nak gak komen blog abglong… tak komen nanti hati tak sedap… mlm2 nanti tak leh tido plak dia.

    huhuhuhu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: