dan VIP

dan hari ini aku bawak puan city – kereta maklong

dan ada meeting di kota damansara

dan di bangunan berpuluh tingkat dan beratus tingkap

dan aku masuk nak parking

dan aku di tahan oleh guard berbangsa asing

dan this is VIP access only sir katanya

dan aku tunjuk sticker merah kat cermin depan

dan aku cakap … I also VIP

dan guard itu menoleh kecermin depan

dan dia menghalau aku

dan baru aku tau

tak laku rupanya sticker

VIP drive tru mekdonald

.

.

cheh

4 Responses to “dan VIP”

  1. adehh…guard pon kene buli ngan abanglong…kesian…kekeke

  2. hehehe! cehhhhhhh….

Leave a Reply

