bila hati sudah suka

pertaining to the new client
tidak berkenaan dengan kaum lain jantina
baru saja kami diberi status vendor
bermula dengan programming PLC utk clamping machine mereka
dua malam aku berkampung disana
balik – minah toll pun menguap nguap
belum siap programming
depa beri lagi job lain
belum dapat PO utk job tu, kena buat lagi satu benda
hari rabu – depa panggil.
tetiba mamat tu bawak aku gi toilet
wah
suspens aku – aku tau aku hensem tapi aku bukan gay

muahahahahaha –
tunjuk pintu toilet yang berlubang
– adi, kau boleh supply pintu tak ?
.
.
.
aku angguk
janji halal – semua aku buat aku cakap
.
.
pusing satu kilang
ada aku kena buat simen
ada aku kena repair tiang
ada aku kena ganti tutup longkang
ada aku kena tukar partition wall
.
.
.
moral of story
jika anda ingin berbisnes
ingat
tersangat lah susah untuk mendapat kepercayaan dari pelanggan
dan tersangat senang utk kita lost customer.
satu pedoman…
its hard to gain trust from them
but
its much more harder to maintain it!
.
.

4 Responses to “bila hati sudah suka”

  1. SOOOOOOO TRUE !!!!!

  2. rezeki dah datang, ambil jer abglong… moga dapat rezeki yang lain. amin!

Leave a Reply

