KPDNHEP,POLIS,JAIS,JHOA,BOMBA.. SILA SERBU..

Laporan saya.

Pada jam sekitar 8 40 malam. saya berjalan berseorangan di kompleks membeli belah Mines di Serdang untuk mencari tempat makan malam.

Semasa itu saya terjumpa dengan alat penimbang elektronik

Setelah memasukkan dua keping duit siling dua puluh sen alat penimbang elektronik itu didapati telah memaparkan berat badan saya di skrin.

Angka yang dipaparkan adalah 68.3 Kg

.

.

Saya amat tertekan dengan angka tersebut.

Menyebabkan kemurungan dan rasa kurang selesa.

Saya merasakan ianya menipu pengguna kerana berat badan saya yang saya timbang dahulu adalah 63kg.

Ayat saya timbang dahulu diatas membawa maksud semasa saya timbang kurang lebih dua bulan lepas..

.

.

Sekian lapuran saya. Harap dapat buat serbuan dengan kadar segera…

.

.

.

ceh… giler gumuk aku sekarang!!!!!!

18 Responses to “KPDNHEP,POLIS,JAIS,JHOA,BOMBA.. SILA SERBU..”

  1. Berat duit syiling after raya kot huhuhu

  2. lepas musim raya..mmg cmtu..haha

  3. Timbang tu..tak hantar pi calibrate kot..tu yang memberi jawapan yg palsu ja

  4. oh sungguh tidak kusangka, abang long seorang yang vain rupanya, hihihi

  5. SALAM

    makae tok beringat tu maso rayo …

    banyok makae tu’pak

  6. abglong.

    naik 5 kilo?? let’s partyyyyyy! heheheheh😛

  7. i wish i am 68. hahhahahaahh..
    lek abanglong, gi makan dulu jom.. hihihi😛

  8. alo tokey…..tu bkn salah mesin….tu salah makan tu…
    heh!

  9. tidakla gemuk kalau lelaki berberat 68kg abanglong wei…🙂

    cheer up… selalu selalulah jalan kat mines tu, exercise…

Leave a Reply

